قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

یکی از راه های ساخت یک نماد برای وبلاگ استفاده از سامانه های برخط است که کار شما را بسیار راحت می‌کند. فقط کافی است صفحه مرورگر را باز کنید و وارد سامانه مورد نظر شوید. سپس با استفاده از ابزارهایی که به شما اختصاص می‌دهد، کار ساخت Favicon را به اتمام برسانید. در پایین به سه سامانه برخط عالی برای ساخت نماد اشاره می‌ شود.

www.favicon.cc

www.favicon.co.uk

www.favicongenerator.com

امروزه شبکه های اجتماعی از پر ترافیک ترین سایت های اینترنتی به شمار می روند ، یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک ، اشتراک مطالب و صفحات سایت شما توسط بازدیدکنندگان وبسایت شماست ، این ابزار به کاربران سایت شما امکان به اشتراک گذاشتن صفحات و مطالب سایت شما را در معروفترین سایت های اشتراک گذاری مثل تویتر و بالاترین ، و همینطور شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و کلوب را می دهد . با استفاده از این ابزار رشد آمار بازدید وبسایت خود را مشاهده خواهید کرد .
برای دریافت کد به سایت پارمیس فان مراجع بفرمایید.

حتما تا به حال به وبلاگ ها و وب سایت هایی برخورد کرده اید که در بخشی از وب بخشی به عنوان محبوبیت سایت در گوگل قرار داده اند و از شما می خواهند که برای محبوب کردن وب سایت یا وبلاگشان بر روی +۱ کلیک کنید.

کاربرد دکمه

وقتی شما به یک وب سایت یا وبلاگ یا مطلبی از یک وب سایت +۱ می دهید یعنی اینکه اون وب سایت یا آن مطلب از دید شما مفید بوده و شما به آن یک امتیاز می دهید،وقتی شما امتیاز بدهید گوگل بررسی می کند مطالبی که بیشتر امتیاز گرفتند یا وب سایت هایی که بیشتر امتیاز گرفتند را رتبه می دهد ،این رتبه دادن های گوگل برای مطلب و سایت خیلی می تواند مفید باشد چون در سرچ گوگل وب سایت ها و مطالبی به عنوان اولین های نتیجه جستجو قرار می گیرند که امتیاز بیشتری داشته باشند ( البته این را هم بگویم که +۱ گرفتن یک مطلب یا یک وب سایت  یکی از پارامترهای رتبه گرفتن در گوگل هست ،گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها پارامترهای دیگری را هم در نظر می گیرد).

مطالب مرتبط

آموزش قرار دادن کد گوگل پلاس

صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا